If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Извинете,че съживявам старата тема.Искам само да попитам-има ли начин да се повдигнат само броните без да се развиват всички болтове.Задната ми броня е леко увиснала равномерно в средната част,а предната в лявата предна част.Не че е фрапиращо,но ме дразни,искам да е фарси колата
Хубаво е да разкачиш цялата, защото може да има нещо счупено, а и не виждам вариант само така да се повдигне, освен ако не използваш тел или сезал примерно .
Хубаво е да разкачиш цялата, защото може да има нещо счупено, а и не виждам вариант само така да се повдигне, освен ако не използваш тел или сезал примерно .
Хахах,с тел ще е супер....както се казва-живеем в България,тука с тел и плюнка всичко се оправя-от секса,та до колата Благодаря за отговора,ще изчакам малко да се стопли и ще почвам да я базарам.Щото май наистина увисването не идва от закачането към купето а е вътре в самата броня...по някакъв начин.
Е как да няма, имат разлика в броните. Взаимозаменяеми са, но имат разлика в това, че до 95та на броните имат едно ръбче, което продължава извивката на калника, а при фейслифта е премахнато.
Е как да няма, имат разлика в броните. Взаимозаменяеми са, но имат разлика в това, че до 95та на броните имат едно ръбче, което продължава извивката на калника, а при фейслифта е премахнато.
Под калниците не стават на новата са изцяло други и като захващане и като форма .Капачето на резервоара също не става ,сигурно и бронята няма да стане ако е по широка
Под калниците не стават на новата са изцяло други и като захващане и като форма .Капачето на резервоара също не става ,сигурно и бронята няма да стане ако е по широка
Броните стават, но визуално е малко дразнещо според мен поради гореспоменатата разлика.
А каква е разликата в подкалниците. И в самите метални подкалници ли или има и някви пластмасови които се различават,защото на мен не ми се вижда да могат да се сменят подкалниците ( металните) , освен ако някой не разбира нещо друго за подкалник
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
А каква е разликата в подкалниците. И в самите метални подкалници ли или има и някви пластмасови които се различават,защото на мен не ми се вижда да могат да се сменят подкалниците ( металните) , освен ако някой не разбира нещо друго за подкалник
Говорим за пластмасовите който се свалят ,но и тези металните кадето не се свалят и те са различни
Пичове, гледам пишете, че много лесно се сваляла.... Дайте малко съвети, какво да правя... Свалих горните два, лесна работа 13-ки. обаче отдолу кръстатите винтове (общо 6 на брой) няма отвиване братче, с всичко възможно се опитвах, само мазоли си направих... Няма ли някакъв по-лесен начин за сваляне на тая броня или поне как да ги развия тия винтове. Между другото - пръсках ги с един спрей който винаги ми е помагал и пак нямаше резултат, успях само 1 от винтовете да развия
Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment